onsdag 21 oktober 2009

inom en tid

Veckan har inte gått så fort som jag önskat att den vore. Jobbade över i måndags och det kändes igår och även idag. URK! Får se om det blir nå mer övertid som man ställer upp på.
Om man inte inte känner orken att vara kvar och försöker finna någon anledning till att överhuvudtaget gå dit ska man kanske gå vidare. Inom en tid är jag inte kvar. Vilken lättnad!

Om en månad är jag i thailand! Bara tanken får hela kroppen att sprudla av glädje och det kommer fram ett leende på läpparna. Om jag längtat!

I helgen kanske man tar sig till Örebro och hälsar på linnsan. En annan vän kommer hem till västerås över helgen. Blir svårt nu. Dags att sätta på vinterdäcken i helgen också!

Om du bara hade sagt vad du ville från början skulle det inte kännas såhär stelt och du skulle inte behöva vara så kort i orden och "låtsas" att du bryr dig. Du kanske är så som människa, vad vet jag?
Jag försöker i alla fall att ha lite kontakt. Om du inte vill kan du väl säga till? Tack!

Nu blir det till att fräscha lite, kolla lite lägenheter och handla mat.

Heippahei!


howie day - collide
gammal, men mycket bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar