måndag 19 oktober 2009

det var ett tag sen..

Tänkte att det kunde vara dags att börja uppdatera denna blogg någon gång. Då det finns något att uppdatera d.v.s.
Första arbetsveckan förra veckan efter en lång sjukskrivning och om jag ska vara riktigt ärlig så känns det inte bra. Det är väl bara att hålla bra min och jobba fram till hösten sen blir det till att göra annat.

Vart har min tur tagit vägen? Kommer inte ens ihåg när jag haft så här mycket otur. Eller så vill någon mig illa. :P

Det var lagfest i helgen! ( :
En mycket trevlig kväll med god mat och mycket skratt. Blir inte till att förtära alkohol innan SK festen. Kanske växt ifrån allt festande? Man kan ju hoppas.

Idag är det bara en månad kvar att arbeta sen är det SEMESTER och en 17 dagar lång resa till Thailand ligger och väntar. Förstår ni hur jag längtar!? Ett helt år sen jag var utomlands sist. Det funkar inte.

Roligt att jag drömde att det var onsdag kväll och bara två arbetsdagar kvar till helg. Drömmen kändes så verklig! När man vaknade en stund senare så förstod man att den underbara drömmen inte var sann.

Jobbar kväll denna vecka. Tänkte att man kunde försöka ta sig ut på spåret någon dag denna vecka.
Söker efter en ny lägenhet för fullt. Finns inte många ettor att söka på. Inte bra, INTE BRA!

Heippahei!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar