fredag 29 maj 2009

utmattad

Då var det dags för det jag längtat efter. Att flytta! Fick hjälp av min kära familj som flyttade i princip allt åt mig när jag var på jobbet och de städade den gamla lägenheten. TACK! <3
Så idag har jag tillbringat dagen på jobbet och pysslat MASSOR här hemma. Har ett par kartonger kvar som ska packas upp, men sen är det klart. :D
Tråkigt att vägg fästet till tv:n var alldeles för liten så kunde inte få upp den, men det kommer.
Mindre bra är att min parkering jag ska hyra inte blir ledig förrän på måndag, så jag får leta parkeringar hela helgen. Hm. Kära faster och Jessika hjälper mig genom att låna deras parkeringar, men i natt sover den alldeles för långt bort ifrån mig. Det tycker jag inte om.

Imorgon är det match och äntligen är jag spelklar! Efter matchen får jag besök av snygga tjejer och det är dags att börja göra iordning sig för tjejkvällen. Blir till att fira lite här i början och sen drar vi oss vidare mot söta Frida. ( :

Surfar på mobilt bredband nu ett tag framöver som är inte det snabbaste jag varit med om. Inga tv-kanaler har jag heller. Kommer inte förrän den 4 juni. LÄNGTAR! Blir nog disney för hela slanten.

Nu är det dags att sova. Har en lång dag framför mig imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar