onsdag 27 maj 2009

halva veckan

Denna vecka på jobbet har jag fått besök av sötaste Maliiiiin! :D Kul med lite nytt folk på lagret sådär. Speciellt folk man känner. Haha. Tråkigt bara att rasterna tar slut alldeles för fort.

Var in till stan igår med min inredare och kollade in lite tv bänkar och väggfästen. Kommer nog bli riktigt fint och stort. :D
Har även försökt få ledigt hela fredagen så jag kan ägna min tid åt att hjälpa till med flytten, men förgäves. Så jag försöker mig på att få ledigt vid lunch. Har nämligen blivit intvingad i frysen på ferdag vilket är mindre roligt om man är kort. Man når inte upp till grejerna man ska ha och allting väger sååå mycket mera, alla kläder man ska ha på sig för att inte frysa och USCH!!!!

Träning ikväll. Måste försöka ta mig dit, men känns inte som att tiden räcker riktigt till nu. Ska ta en promenad snart med hundarna och sen blir det till att fortsätta små packa här hemma, så jag inte har så mycket kvar att göra imorgon.

För jag börjar bli nervös på riktigt nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar